The body shop♥

Detta här är då olika krämer från The Body Shop.
Den är väl menad som handkräm♥
De här tre har ju olika dofter, då ser vi att den första har en blomdoft, och krämen är då rosa!
Den andra bilden är en bild på krämen som doftar kakao på något sätt, krämen är beige!
Den sista är liiite annorlunda, doften är vell en vanlig blåbärsdoft? Och krämen är ljus-ljus lila, men det som är annorlunda med den ör att halva burken är det en väldigt hård kräm, känns nästan som vanligt bregott x) och andra halvan är som de andra vanliga, jag vet dock inte vad den hårda krämen är till för..♥
Information:

Det jag själv tycker är att dom är ovanligt bra krämer för torra händer, ibland har jag vart jättetorr om händerna men jag brukar smörja in händerna i de här krämerna innan jag går och lägger mig och de hjälper direkt!♥
Och de luktar så himla gott också!
Klicka HÄR om ni vill ha fler dofter att välja på och massa annat.
En sådan affär finns på Mobilia, där köpte vi våra!


Vattenkrig efter skolan xD ♥
Lääängtar!
Kraam!♥

Kommentarer
Postat av: ▲ Emmasophie - bloggen om mode

Glöm ALDRIG att du är perfekt som du är, och att livet är för kort för att vara ledsen! Be happy ▲

2012-05-26 @ 23:20:25
URL: http://emmaasophiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0