Överraskningen ♥

Det var inte direkt en övverraskning. Men det jag ville säga var att från och med imorgon blir det intensiv bloggning och mycket bilder, det vill säga att jag köper en systemkamera imorgon som jag har väntat i kö i. Har velat ha en system kamera i ett halvår nu så är super glad över detta! ♥
Så bilder och dagens outfit hoppas vi på framöver! ♥

Information om min blivande kamera♥:

Nikon D3100 heter kameran, objektivet jag får med heter Nikkor AF-S DX 18-55mm f/3,5-5,6G VR, det vanligaste alltså♥
Butiken heter Japan Photo, och de är enormt billiga. Kameran kostar 3500 där medans på te.x expert kostar 4600 har jag för mig.

Redan första dagen kommer jag springa ut på en "fotorunda" och fotografera allt vad jag ser, ni förstår nog att jag är väldigt taggad!

Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0