Trög uppdate

Hejhej, är hemskt ledsen för trög uppdatering. Men det är ju så himla mkt prov och läxor denna veckan...
Men ska försöka igen då, kanske kommer bli lite tråkiga inlägg imorgon och på fredag, men i helgen så blir det nog bra inlägg. Idag var vi på en dansföreställning i lund, på lunds teater. Dansföreställningen heter Hotel California, faktiskt läskig. Med spöken och sånt, brrhh...
Idag hade jag bara slappkläder, ett par svarta tayts-byxor, T-shirt med boxandes kalle anka eller vad man säger, och så en ljusgrå kofta ovanpå.
Kan även berätta om något annat speciellt/roligt i skolan idag!
vi har Sims, nej det är inte en lektion där vi spelar sims- Det är en lektion där vi gör olika projekt. Förra sims projektet var att göra ett underhållnings program, jag och min grupp gjorde Nyheterna.
Men detta nya Sims-projekt som vi precis börjat på är en återvinnings projekt, vi återvinner saker osv.
Idag var jag med min kompis, vi två fick lite saker, tyg och jeans. som vi skulle göra nya saker.
Vi fick typ en halv T-shirt och en par jeansbyxor i storlek 40, så av byxorna gjorde vi ett par shorts, lite sådär slitna typ. Och sen hade vi själva Jeans "benen" kvar, så det skulle vi ha till ärmar...till någonting?.
Så kom jag på att jag hade en gammal mörkgrå kofta som jag knappt använder länge, med dragkedja.
Och då drog det igång med våra ideér!
Till slut blev det så här: vi tar en mörkgrå kofta med luva, klipper av ärmarna på den, syr in ärmarna på jeans "armarna", och sedan syr på jeans ärmarna på den gråa koftan, och ja :) Låter det snyggt?
Har tyvärr ingen bild på det, men det blir det när det är klart :)
Imorgon blir det engelskaförhör i skolan, inte så svårt. Har precis tränat klart på det.
Men vi se imorgon, kommentera gärna!
Hejdå!!!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0