Tips inlägg♥

Nu ska jag bomba med tips, om hårvård osv :)
Detta är en kräm som man kan ta bort sminket med, jag själv tycker den är super! Det går jättelätt och snabbt att ta bort sminket. Den kostar ca 60 kr. På Apoteket säkert..♥
Och så har vi denna, det är en hårinpackning, köpt i en afrikansk hårsalong, Comffys. Där jag rakpermanentar mitt hår.
När jag rakpermanenta mitt hår så blev det väldigt slitet...Men nu efter några såna inpackningar med den så är det jäklitg mjukt igen. JAG iallafall gör håronpackninge varje gång jag tvättar håret, det går ju så smabbt ändå.
Men den köper jag iallafalll vid Comffys vid triangeln precis bredvid glasögon affären typ..
Kostar: ingen aning?
Och denna till slut. Ja, vad är detta?
Ja dett är ett slags skydd mot värme, tex plattången och hårfönen.
Det är ett fett. Jag vet det låter äckligt och konstigt men man tar lite sånt i handen och "värmer" upp upp det i handen så det inte är så klumpigt, det ska vara osynligt men man ser det för det är lite glansigt och sen tar det i håret, mest i topparna tar jag. Men jag gör det bara när det är blött, men ta INTE för mycket för då blir det risk att håret helt enkelt ser fett och otvättat ut. SÅ ta inte för mycket.
Köpt det också på Comffys, jääääättebra faktiskt, rekomenderar ;)
Det var väll allt, skriver sen ett sista inlägg senare för idag, nu ska jag se på Top Model Sverige och sen på Suburgatory kl 21.25, roligt!
Jahapp, vi ses i nästa inlägg gullisar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahha hår majonäs... XD låter helt failat ;) ❤

2012-03-06 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0