Tidinställda ♥

Hej!

Efter detta tänkte jag skriva lite tidinställda inlägg till skolan imorgon ♥
Pallar inte riiiktigt blogga i skolan, tyvärr. men därför gör jag ju tidinställda efter detta hära ;-)
Var ju på ridning för ett tag sedan, gick riktigt bra. Vi red barbacka och jag trillade dock en gång men annars var det bra, funderar även på att jag och Johanna ska byta en grupp till gurpp 2, en grupp högre!
Så det känns ju bra♥ Jaja, nu ska jag göra tidinställda.
Just det, blir tyväär ingen outfit idag. Blev liiite stressigt med att ta foto osv osv ♥ Så förlåt för det...
Tar väll också morgondagens planer nu med:
Morgondagens Planer:

* Vakna!
* Fixa mig, äta frukost.
* Åka och hämta min cykel
* Cykla med Johanna till skolan!
* Bloggar kanske något inlägg i skolan, annars tidinställda ju ;-)
* Efter skolan, sticka hem.
* Träna engelska prov, som då kommer på fredag :-)
* Mysa antagligen, se på tv.
* Sova förhoppningsvis xDD

// ELLINOR ♥image description
Blev gammal bild :-/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0