Semla, mums! ♥

Mums, sitter och äter semla. Gottgott!
Även sitter jag och tränar på ett litet SO-prov tills på torsdag. den består bara av två frågor.
Vår SO-lärare har to.m sagt frågorna till os så vi vet exakt vad vi ska träna till, kan man ha en bättre lärare? Som det e nu...Nej! ;)
Fråga 1 är varjefall: Vilka partier finns med i riksdagen?
Svar:Socialdemokraterna, moderaterna, miljöpartiet,centerpartiet,folkpartiet,sverigedemokraterna,kristdemokraterna.
Fråga 2: Vad heter ledarna på de partierna?
Svar: Stefan Löfven,Fredrik Reinfeldt,Åsa Romson och Gustav Fridolin,Annie Lööf,Jan Björklund,Jimmie Åkesson,Göran Hägglund.
Hoppas nu jag har rätt, men ni ville nog inte veta det men ändå! Man lär sig av att skriva ner ju ;)
I nästa inlägg under kvällen så skriver jag "Planer för imorgon" det gör jag varje kväll har jag bestämt mig för.
Har itne valt kläder till imorgon än, men det ska bli nu tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0