Planer för imorgon♥

HallojHalloj, planer för imorgon skriver jag ner nuuu ♥
. Blogga först och främst.
.Gå i skolan -.-
. Justdet! Åka Skridskor med skolan, klass 6-7 :)
. Gå på xtra-mattelektion. :D
Det var vad jag kom på.
Ahr inget mer att skriva men ni får inte ha tråkigt så jag kan lägga up en bild på mina naglar och skriva hur jag målat/gjort det...♥
Okej, här ser ni bilden. Just där har jag använt mig av mörkrosa och vitt nagellack. Och så har jag målat varannan, just detta är min stil ;) Lite "Funky" Hahah. Men ni behöver absolut inte  ha de här färgerna om ni inte vill, ni kan ha tex, röd-svart eller lila-vit? :) Jaja ni bestämer ju!
Och så har jag även lite blommor och små-små växter som man sätter på naglarna, och just de små skerna har jag satt på de mörkrosa. Hoppas ni tycker det är fint.
Och!! Glöm inte genomskinligt nagellack i slutet om ni vill ha lite finare glans naglar ;)
Hoppas ni lärde  er lite :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0