Justin Bieber

Hejhejj

Justin Bieber. Vem är han för er? För mig, ja, en vanlig kändis. Inget extra precis. Men jag hatar såklart inte han.♥
Vissa människor är bara så dumma, som några killar i vår klass, säger att han är bög osv osv... Falskt. Varför skulle han vara bög på  något sätt om han nu är tillsamans med Selena Gomez? haha, gå vidare killar. De flesta tjejer tycker om han!
Varje fall, han har släppt ny skiva. Kan inte så mycket om honnom dock men det vet jag. Tror den släpptes på Itunes igår kväll eller något. Låten boyfriend tycker jag är helt okej, en av dom låtarna som jag tycker är bra från han. ;-)
Killar, förstår att ni är avundsjuka på Justin. Hahah!

// Ellinor ♥
Webcam bild, inte så bra...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0