Home Sweet Home ♥

Hejsan. Är hemma nu.♥
Snart mat, kommer bild, längre ner i inlägget ;), bilderna på maten är när maten är otillagad så ni vet...
Fläskfilé med pommes. Mums tycker jag!
Vi lagar det så hära om någon vill veta:
.Fläskfilen skär ni i bitar, saltar, pepprar och sätter på vitlök (om ni nu vill). Och andra kryddor med om ni vill.
. Tillaga pomesen i ugnen, det vet ni nog alla. Pommesen finns det massor olika märken/sorter av, så det spelar ingen som helst roll vilka ni tar.
. Ha dem i ugnen tills dom blir färgade eller vad man säger.
. Stek Fläskfilén.
Och sen tror jag klart! Om man nu inte vill ha någon god sallad till men det skiter jag och mamma i idag!
Om ni har tips om vad jag ska skriva mer så kommentera isåfall.
Också en på mig är alltid kul...:D
Hoppas ni gillade detta inlägget, och kommenter GÄRNA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0