Ingen rubrik kom jag på♥ Eller jo ett hjärta..
Vad ska jag skriva? Jag har sååå mycket att skriva men jag orkar inte riktigt♥
Blir inget bombtips inlägg idag tyvärr...♥ Är superdupertrött.....
Eller jo, jag kan ge tips på superduper appar till Iphones, Ipads och Ipods osv :) jag ska försöka köra topp 5 varje dag ;) Och jag börjar med det nu.
1.Blogg.se Gratis! Handling: Smidig mobilbloggning om man har blogg på Blogg.se ♥
2. DrawSomething. Gratis! Handling :Nästan som WordFeud. fast man ritar istället och att man gissar lite mer men man får fortfarande tänka lika mycket.
3. Bakery Story. Gratis! Handling: Man har ett eget Cafeé som sagt, man bakar ( som tar riktig tid.) Och så inreder man cafeét osv...♥
4. Resturant Story Gratis! Handling: Exakt likadant som Bakery Story fast med en resturang!
5. Instagram' Gratis! Handling: En app som man delar foton på, redigerar osv..Väldigt bra ;) Följ mig: ellimacy
Så, det var de topp 5 för idag.
Hoppas ni redan nu laddar ner något av de apparna ;)
Vi ses i sista inlägget senare, då kör jag "Planer för imorgon" :)
image description

Kommentarer
Postat av: Ida:)

Söt hund! Plus jätte fin blogg! Ha en fortsatt bra onsdag!

Kram:)

2012-03-14 @ 18:28:58
URL: http://idaaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0