Bloggtrafik.nu in my ♥

Hej!

Sitter och slappar och ser lite grann på teve. Halv åtta hos mig :-)
Är inne på bloggtrafiken, nu ska jag berätta lite om bloggtrafiken.nu ;-)
Om du har en blogg, det spelar ingen roll var. Bloggplatsen.se? blogg.se? devote.se? ja det spelar ingen roll :-*
Du blir medlem och och har typ ditt bloggnamn som användar namn, och så trycker man på surfa/samla poäng, och så kommer du till en random blogg. Såklart så kommenterar du! tex. Sjukt fin blogg! Besök gärna min med ;-) och så skriver du din blogg :-D
Jag har redan 74 som besökt min blogg pga detta kontot på denna hemsidan ;-)
Nog med det, hihihi ^^
Har 11 i statistik idag :-D Stolt men imorgon hoppas jag på mer. Är inne på bloggtrafiken varjekväll min en halvtimme/timme :-) Så snälla besök den hela tiden och kolla efter uppdateringar och kommentera vad ni tycker osv osv :-)
Idag så var jag jättevarm i min dunjacka, vet inte om jag ska ha min jeansjacka imorgon. Det är ju på morgonen som det är kallt men sedan på eftermiddagarna så kommer solen mer upp och då värmer det mer, och då är det svinvarmt!!! ♥

// Ellinor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0