tillbaka efter lång paus.

Hej, har helt enkelt inte haft blogghumör alls den här tiden jag inte bloggat. Men nu har det gått en tid och ska försöka igen. Har bestämt för att jag kommer blogga bara när jag känner för et och komme antagligen inte göra så jättejätte bra uppdatering. Blir väll mer foton & sådant! :-)
Som jag sa har det "gått en tid" och det har hänt någon sak eller två hehe ;-)

Har skaffat en liten kattunge, Tess heter hon och blev exakt 12 veckor i måndags.
Hon är en bladning av Maine Coon/Skogis. Lite långhårig är hon :-)
Jätte mysig och lekfull men även väldigt lugn när man myser med hon!

Hädanefter kommer jag att lägga upp lite nya bilder på Tess, kanske varje dag (?)
I torsdags kom jag hem från världens bästa ridläger. Var där i fem dagar, två ridpass om dagen med världens goast ponny Alf, D-ponny. Lite sådär lat men om man är bestäm så funkar det.
Ridlägret detta året var min andra gång jag var där och jag var lika nöjd detta året som förra. Kan verkligen tänka mig att åka dit nästa år igen, såå bra är det :D

Kramar Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0