Passionsfrukt♥

Fotograf: Jag. På bilden: Passionsfrukt. Kamera: Nikon D3100. Objektiv: standardbojektiv.
Bilden tog jag nyss då jag ska berätta att jag precis åt passionsfrukt, är inte alls hungrig på frukost så jag vet inte om detta blir min frukost...
Fast denna passionsfrukt var lite sur.
Idag blir en luuugn dag, skönt. Men senare ikväll blir det middag i falsterbo med kompisar osv. Ska blir superkul!
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig men det blir ingen klänning skulle jag tro :-)
Blir vell antingen nånting med ett par höga shorts, eller vi får se. Outfiten för middagen kommer upp innan vi sticker. hoppas vi på att jag hinner lägga ut den också...
kram på er sålänge, nu ska jag försöka att få fler läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0