kokostosca

Fotograf: Jag. På fotot: Kokostosca. Kamera: Nikon D3100. Objektiv: Standardobjektiv.
Åt nyss denna söta lilla sak, väääldigt mättande. Men ångra mig nu att jag åt en för asså det är ändå fortfarande frukost tid. Sitter fortfarande i morgonrock och tänker " nä nu får jag klä på mig joggingkläder och ut och jogga" men det ska jag inte göra:-) haha, hur lat får man vara? Nej men anledningen till att jag inte ska ut jogga är för att vi ska ha fest ikväll, jag tvättade håret igår kväll och om jag ska ut jogga idag så måste jag tvätta håret igen, och det innebär att jag ska föna det  som tar en eeevighet och sedan platta. Punkt slut.
Kram & hej♥ eller hej & kram?...

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: fick min första ponny när jag skulle fylla 5 år, så åtta år då ;)

2012-07-17 @ 12:08:39
URL: http://johannanordstrom.blogg.se
Postat av: nelly

min mamma kallar den för fantomenkaka ;) hehe! mår du bra ?

2012-07-17 @ 23:17:29
URL: http://nellystighs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0