Hur min blogg ska vara.

Jag gillar att blogga supermycket. Men jag är inte en sån som skriver deepshit inlägg eller vad det heter. Jo kanske ibland men de blir dåliga. Min blogg består bara av min vardag i text & bilder. Mycket fotografier istället för deepshit, vad sägs om det? Jag älskar att fota, därför lägger jag upp foton på nästan allting jag gör haha. Men hoppas det finns folk som också läser sånna här bloggar som jag har. För jag skriver inte deepshit inlägg. Ja, ibland kan mina inlägg bli tråkiga. Men ska försöka att inte bara skriva "kom hem från ridningen nu, det var kul. Kram" nej nej nej, inte sånt. Utan ett inlägg om vad jag gör och ska göra imorgon med ett nytaget foto med kameran tycker jag e ok.
Min egen blogg, gör hur jag vill och skriver hur jag vill. Men är ändå osäker på hur jag ska göra när jag läser andras som är så mycket bättre. Jaja, jag kommr fortsätta så här på mitt sätt and i like it.
Kramkram.♥
Fotograf: Nelly eller Alisia. På bilden: Jag. Kamera: Nikon D3100. Objetkiv: Standardobjektiv.
Midsommar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0