Dagen

Godmorgon, jag vaknade för en 45 minuter sedan,vaknade pga av Tess som skulle leka och plötsligt bestämde hon sig att attackera min fläta och tår..
Men är pigg nu, igårkväll såg jag två läskiga filmer i rad, en vampyrfilm och den anra mer thriller aktig.
I eftermiddag skulle jag kunna tänka mig att jogga litegrann. Så det är en sak jag ska göra i eftermiddag.
Kommer ta lite fotografier på Tess idag då hon är väääldigt glad och lekull av sig så jag tror att jag kan få till några roliga/bra foton på busungen haha. Nu sitter jag och försöker skriva snabbt då jag ska äta fruskost närsoom.
Bjuder på en snabb bild på oss två ♥
Fotograf: Ellinor
Bild tagen: 2012-07-15
På bilden: jag och Tess
Hejdåå sålänge allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0