Väldigt trögt kan jag säga!!

Hejhej

Tyvärr har det inte vart så bra uppdatering alls, jag har glömt osv osv.
Idag tänkte jag börja igen. Jag såg tex på johannasfotoo.blogg.se när hon bloggade idag i skolan så täntke jag, ja men för f*n jag ska börja igen. Och här sitter jag och srkiver detta inlägget nu :-) Ikväll blir det middag hos mammas kompis. De har ganska söta katter så jag får se om jag tar lite foton på dem...♥
Första dagen i skolan var helt okej. Var inte särskilt nervös som jag brukar vara inför "första dagen"
Jag har faktiskt börjat skriva på en berättelse. Resan till Afrika heter den. Handlar om en tjej som har en afrikansk familj, och blir tvungen att resa till Kenya själv med sin lillebror pg.a hennes pappa som jobbar som polis osv :-)

(Inte min systemkamera)
(Bild från i Julas)
/ Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0