Ny Design- skitglad♥

Nu har Johanna gjort en ny design till mig. Om du nu ser detta: Tack så hemkst mycket gumman ♥ Johannasfotoo.blogg.se ♥ Nu när jag har fräsch och ny design så sa jag ta tag i bloggen lite mera! Ni får jättejättegärna ge mig bra tips på vad för inlägg jag ska skriva på bloggen här ;) Har lite svårt att komma på ibland. Helst vill jag inte bara skriva typ: Ja jag var i skolan idag.. och sånt.
Jag vill liksom skriva, åsiktsinlägg. Skönhetsinlägg. Men dock blir dom två sorterna av inlägg bara ibland för jag måste vara aktiv i skolan och sådant också ju... hoppas ni förstår mig♥ Middag i magen nu. Läsa bok strax.. Vilken?
House of Night. En vampyrbok. Läser 2:an nu...Tipsar er verkligen om boken! Superbra, själv blir jag så inne i boken!♥ Snälla besök bloggen mer än en gång. Har jätte lite besökare :( Det gör mig lixom att sluta blogga mindre & mindre... jo i och för sig har jag gjort lite dåligt också. jag har inte besökt bloggtrafiken.nu menmen...skolan och sånt:( Jaja, får vell fixa fler besökare på ngt annat sätt dåå! ;-)

(bild sen i vintras)
(inte min kamera dock)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0