morgondagens planer & annat!

Nu blir det sista inlägget. Ska även skriva planerna för imorgon som dock blir lite tråkiga.
Ja imorgon ska jag:
• Vara i skolan, vanlig skoldag!
• Ha idrott som sista lektion sedan:
• Åka rätt hem och ha extra lektion med:
• Min kära kusse $
Fick dock veta idag att mitt spanska prov (som jag trodde skulle komma på fredag denna vecka) ska vara NÄSTA vecka på torsdag så ändå skönt..!
Kommentera gärna mitt inlägg om "Bråk" vad ni tycker! Ägnade faktiskt 10 min av mitt liv till det! Direkt från hjärtat! ;-D
Jag sa i något inlägg tidigare idag att jag skulle på middag i Hököpinge. Det var kul fast jag vart den enda barnet där. Dom som hade middagen hade tre katter som jag kunde kela med och så, de var så sociala den kattrasen! Kommer bilder imorgon istället för ikväll för jag orkar inte det nu tyvärr...
Sedan hade dom en dotter som bodde ett hus ifrån som precis fått en liten liten chiauhau (stavning?) som var en liten valp. Men ändå riktigt stimmig...har tyvärr ingen bild på Ellis som den hette!
Nu ska jag sova. Godnatt på er som nu läser denna helt ok blogg :-)
Pusshej leverpastejj!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0